10 mars

Hej
 
Nu sitter jag äntligen i soffan. Det har varit en rätt lång dag faktiskt så om en stund ska jag knoppa men först ska jag berätta lite om dagen.  Det är den 10:e mars och exakt en månad kvar tills jag fyller år... igen. Jag vette tusan om jag är redo att bli ett år äldre.
 
Anyway.. Mitt alarm ringde vid 10 i morse. Vi gick inte riktigt upp då.  Vi låg kvar i sängen till strax efter 11.30 och sen tog vi oss upp, slängde i oss frukost, borstade gaddarna, slängde på oss träningskläder och stack till gymmet. Tyvärr satte vi igång vid 13.00 så det blev bara en timme men men det är väl alltid bra med en mjukstart I guess.
Så fort vi kom hem drack vi varsinn proteinshake och sen satte vi igång att städa huset. Det tog sin tid och tillslut var jag så hungrig att jag blev tvungen att slänga i mej en liten sallad innan vi fortsatte. En stund efter det hoppade jag in i duschen och gjorde mej i ordning sen trampade vi iväg till Pontus mammas hus, som ligger en bit härifrån.
 
Pontus mamma och hennes snubbe hade fixat supergod tapas och två gäster var där också. Supertrevligt!
Som sagt; en lång dag men en bra dag.  Dessutom har det varit hur varmt som helst, helt underbart!
 
Hoppas ni har haft en bra söndag.
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0