Nya jeans

En av anledningarna till att jag stack iväg på shoppingrunda är mitt desperata behov av nya jeans. Jag känner att jag har otroligt få byxor att ha på jobbet och hur mycket jag än skulle vilja trippa runt i fina små kjolar och shorts så kan jag inte. Jag har klänning ibland, om längden är tillräcklig men ärligt talat äger jag inte så många plagg som går ner till knäna.
Här är i alla fall 4 par jeans som jag kom hem med.
Jag gissar att det kommer bli fler men nu måste jag vila lite. Det är verkligen jobbigt att shoppa jeans. Jag tror att jag provade 11 par idag och dessutom två gånger. Stackars mina fingrar. Stackars hela min kropp förresten.
 
♣ Jeans - H&M - 249 kronor
♣ Jeans - H&M - 299 kronor
♣ Jeans - H&M - 399 kronor
♣ Jeans - H&M - 399 kronor

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0