Uppdrag 10 000 meter 3/6

Första veckan avklarad   Det jag har lärt mej är att inte köra uppdraget efter ett pass och att det är bra att ha en dag emellan dom.
Första omgången var jobbig men inte så jobbig som jag hade trott att den skulle vara.
Andra omgången var hemskt. Jag hade kört en timme Zumba innan och dessutom inte riktigt återhämtat mej från omgången jag körde dagen innan.
Tredje omgången gick galant. Det gick på några minuter färre och kändes inte alls lika tungt som tidigare omgångar, trots att jag gjorde det värre än tidigare.
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0