Träning inställd

Egentligen skulle jag varit på gymmet nu men det kom plötsligt värsta stormen här. Det ösregnar och blåser något fruktansvär. Först tänkte jag att en storm inte får hindra mej från att gå till gymmet men allt eftersom tiden gick och det blev värre och värre, blev jag mer och mer övertygad om att det är bäst att stanna hemma. Det är egentligen inte bara stormen som har övertygat mej. Det är också så att jag har sovit både dåligt och väldigt lite dom två senaste nätterna, och jag tränar ju inte när jag inte sovit ordentligt, och så har jag några viktiga saker som jag måste ha fixat till imorgon. Med andra ord har jag alltså egentligen varken tid eller energi till att träna. Jag brukar ju vara envis och göra det ändå men ett antal onödiga incidenter har långsamt börjat löra mej att det inte är värt det.
 
Såå.. istället för att träna ska jag nu fixa mina viktiga prylar och sen göra klart min läxa. Åh vad kul vi ska ha.
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Nathalie Ekström

Hej, vad fin blogg du har!
Jag har skrivit ett inlägg om mina mål för 2013 när det gäller träning och hälsa samt lite tips! Du får gärna kika in och rösta på inlägget (röst-knapp finns i slutet av inlägget) Det skulle betyda massor! Kram på dig :)

http://naathalieekstrom.blogg.se/2013/january/mitt-mal-2013.html#comment

2013-01-23 @ 11:54:46
URL: http://naathalieekstrom.blogg.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0