Tillbaka till gymmet

Nej nu ska jag skärpa till mej! Mitt uppdrag gick väldigt bra i början, men sen hände något. Jusste.. gymmet stängde, sen blev det nyårasafton, sen var jag bakis och skadad.
Nu tänker jag i alla fall försöka rulla tillbaka till mitt uppdrag och förhoppningsvis komma tillbaka på samma bana. Det gick ju så himla bra!
 
Alkohol förstör verkligen mycket. Men men. Om en kvart ska jag gå och byta om och sen ska jag cykla iväg till gymmet för att först köra en timme fitball och efter det antingen en timme bodycombat eller en timme på gymmet. Det lutar åt en timme på gymmet så jag kan köra massa löpning och sen gå igenom alla muskelgrupper som planerat.
 
Men först blir dert fitball i alla fall.
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0