Pretty little liars

Jag har nog egentligen aldrig varit serietypen. Jag gillar film och kollar mycket på film men serier har jag aldrig riktigt fastnat för. Jag har sett hela Sex and the city -serien 2 gånger tror jag men that's it. Den största anledningen till det är att det har varit omöjligt för mej att följa en serie på tv när dom flesta går på 3:an och 5:an typ och min pappa har skogstv.
Men jag ska försöka se lite serier tänkte jag, jag har ju trots allt fastnat när jag väl sett någon.
 
Nu såg jag av en händelse några avsnitt av Pretty little liars och jag är fast! Det är det som är det värsta med serier tycker jag. En film håller på i 1½ timme sen är den slut .En serie kan man inte lämna. Ser man ett avsnitt måste man se ett till, och ett till och ett till och ett till... vips har man suttit på samma plats i 5 timmar och fortfarande vill man se ett till avsnitt.
Jag tycker att det är jättejobbigt faktiskt.  Ikväll har jag sett 4 avsnitt, vilket blir typ 2 timmar och 40 minuter. Det finns ju en del annat jag måste göra egentligen, om man säger så.  Jag ska fixa med lite grejer nu sen blir det nog ett avsnitt till.
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0