Några tappade kalorier senare

Så var man hemma från gymmet och tillbaka i den älskade soffan.  Här känner jag mej trygg.
 
Det tog lite tid att komma hit för det fanns en hel del grejer att pyssla med när jag kom hem. Först skulle det kokas ägg, diskas och sätta igång en tvättmaskin. Sen kom jag på att jag inte hade stretchat och att det var lika bra att tvätta nyårsklänningen (klantig som jag är hade jag tydligen spillt ... fler än en gång den kvällen). Efter det satte jag igång att göra apelsinjuice och tja.. nu sitter jag här med juice, lite kvarg och några russin.  Snipp snapp snut, så var sagan slut..
 
Snipp... snapp.. alltså snut.. vad är det för ord egentligen?
 
Gymmet gick btw tipp topp, trots att jag var otaggad.  Hela 1 timme och 4 minuter. Fitballen var som vanligt oerhört krävande men ändå höll jag ett satans bra tempo på överkroppen efter det.  
 
Det blev en bra kväll trots allt.
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0