Månad 3 avklarad

Det är redan den 5:e januari så det är ju rätt sent att lägga upp den här men ändå.
 
Nu har jag varit här i 3 månader! Dom här 3 månaderna har varit dom kortaste månaderna på hela året! Jag kan inte fatta att jag kom hit, då var det svinvarmt, sen blev det kallare, fuktigare, kallare och fuktigare. Nu är vintern här snart över och det börjar återigen att bli varmare - men det går långsamt.
Åtminstone slipper jag 1 meter snö och det tackar jag för.
Det är sol varje dag och jag har inte sett regn på en månad tror jag.
 
Förkortar man min 3:e månad kan man döpa den till: gym.
Under min första tid här var jag ute och sprang och tränade lite hemma i huset, men min sista månad blev det tuffa tag på ett riktigt bra gym. Nu har min 4:e månad börjat och jag är glad att få spendra även den här i Spanien.
 
Snart är väl pengarna slut och då är det bara ta en enkel tillbaka till Sverige
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0