7 januari

Hej
 
Min vecka började på ett hemskt sätt. Först sov jag bara mellan 2 och 3 timmar, sen skulle jag cykla (fruktansvärt otaggad) till plugget för att sitta där och försöka lära mej något i 3 timmar, för att sen orka cykla hem igen. Jag har varit en zombie hela dagen, men nu mår jag bra igen.  Jag har legat ute i solen en timme nyss och innan dess hade vi faktiskt en del av lektionen i solen på en supermysig uteservering. Riktigt nice och supervarmt!
 
Jag har inte tränat varken lördag eller söndag så ikväll blir det såklart hårdträning! Fitball och eventuellt bodycombat. Om jag inte hinner till combaten blir det löpning och maskiner.
 
Hoppas ni får en bra kväll
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0