6 januari

Hej
 
Så var det sista dagen på ledigheten. Imorgon börjar min kurs igen och snart sätter jobbet igång på allvar. Jepp.. igår jobbade jag min första kväll och innan dess var det väl lite osäkert om jag skulle börja eller inte men nu verkar det i alla fall hyfsat bestämt att jag ska jobba kvar. Chefen sa igår att jag ska jobba varje lördag nu sen tänkte jag sticka en sväng till Sverige och när jag kommer tillbaka ska jag börja jobba varje dag. Det är väldigt krävande att jobba varje natt så vi får väl se hur det går men ett tag ska jag väl klara av det i alla fall.  
 
Idag ska jag göra alla läxor som jag har. Usch varför sköt jag upp det till sista dagen??? Jättedumt!
Så fort jag är klar ska jag bara mysa i min älskade soffa resten av kvällen. Det har varit en rätt tuff vecka så jepp, det är jag väl värd (?)
 
Hoppas ni får ett soft avslut på veckan
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0