3 januari

Hej
 
Idag är det torsdag... tror jag.. det måste jag nog dubbelkolla.
 
Jepp.. det är torsdag.
 
Jag låg och drog mej länge idag, knappast en nyhet för det gör jag väl varje dag. The beauty of my life typ.
 
Tillslut var jag i alla fall tvungen att ta mej upp. Idag har jag massor att göra. Först ska jag chilla lite mer  Jag bara måååste se en film känner jag. Det är viktigt.
Jag måste käka något också. Det blir nog bara en sallad. Sen ska jag sticka iväg till gymmet och ta igen allt jag har missat dom här dagarna när jag varit full, bakis, haft ont i höften och nacken och gymmet har varit stängt. Många omständigheter har bidragit till dagens bestraffning.
På grund av att jag har varit så värdelös på att röra mej dom senaste dagarna ska jag idag träna alla muskelgrupper. yaaay vad kul vi ska ha issa. Skyll dej själv för fan.
Detsamma gäller för imorgon och även lördag, sen får jag vila lite på söndag, eftersom gymmet är stängt då. Bra jobbat issa! Du kanske ska tänka lite innan du tillåter dej själv att fira nyår nästa gång.
 
När jag kommer hem ska jag försöka städa här, för inte ens det lyckades jag göra igår.
 
Hoppas ni får en bra dag folket.
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0