2 januari

Hej
 
Hoppas ni mår bra denna andra dag på året. Själv mår jag konstigt. Jag skakar i hela kroppen, har on i höften och nacken och jag vet inte.. något känns inte helt rätt. Jag kanske fortfarande är lite seg från nyårsafton.
Tanken var att jag skulle träna om några timmar men nu vet jag inte. Det känns som att jag inte har någon energi idag och jag lär bli as lack på mej själv när jag inte orkar lika mycket som vanligt. Kanske är det bättre att vänta till imorgon och se om jag kan röra min höft ordentligt då.  Det känns inte jättesmart att gymma om man har ont i höften.
 
Det blir nog en vilodag. Måste städa lite här också.
 
Hoppas ni får en bra onsdag
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0