19 januari

Hej
 
Det blev en rätt lång sovmorgon idag men nu är jag i alla fall igång.  Jag har precis tryckt i mej lite frulle och om en lite stund ska jag sticka iväg till gymmet. Jag måste säga att jag är lite rädd för att gå utanför dörren idag för det blåser som bara den. Det ser ut som att palmerna ska gå av på mitten! Det är ju inget man ser varje dag direkt. Dessutom är det mulet.  Så tråkigt att det bara är sol på vardagar när jag sitter i plugget. Man vill ju kunna sitta och njuta i solen, inte se den genom fönstret.
 
När jag kommer hem från gymmet ska jag städa här. Jag har nästan börjat tycka att det är lite kul att städa.  Haha. Det är synd att jag stökar ner samma dagen efter att jag har städat dock.
 
Ikväll går Ice age på tv  Funtar skarpt på att se den!  Jepp, jag ska se den.
 
Hoppas ni får en bra dag
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0