18 januari

Hej
 
Fredag, en av veckans bästa dagar  Hoppas ni har haft en bra dag och kväll hittills. För min del har det varit lite upp och ner. Jag hade en jättedålig morgon och sen började jag vela väldigt mycket när det var dags att åka till gymmet. Det slutade med att jag cyklade hem istället. Jag har känt hur slut min kropp är hela dagen. I fortsättningen blir det vilodag på torsdagar. Det känns inte som att det är bra att träna 2 timmar om dagen + att cykla en halvtimme varje dag. Nej, man behöver vila lite också och det var ju synd att jag inte gjorde det igår för nu missade jag spinningen idag.
 
Ajja, inte mycket att göra åt. Ikväll blir det en lugn och mysig kväll och imorgon upp till gymmet för att köra veckans sista uppdrag 10 000 meter.
 
Ha en bra kväll
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0