13 januari

Hej
 
Idag har jag varit obeskrivligt trött så det har varit svårt att blogga. Det blev en väldigt lång dag, kväll och natt igår men lyckligtvis somnade jag så fort jag la mej. Runt 4.00 tokdeckade jag och redan klockan 8.00 ringde mitt alarm. Jag ställde om det några gånger men sen var jag tvungen att gå upp. En stund senare var jag på väg till söndagsmarknaden, och konstigt nog var jag inte speciellt trött.
Jag trodde ärligt talat att det skulle bli omöjligt att komma upp men nix. Jag ville väldigt gärna åka till marknaden och det här var min ända chans så. Man kan cykla dit men det är väldigt långt så därför har det inte blvit av att jag har åkt dit. Men nu är Pontus mamma här med sin snubbe och dom har bil så jag fick följa med.  
 
Jag fyndade faktiskt lite på marknaden.  Det blev bland annat en gul klänning, som är identisk med min vinröda från Sisters point, dock är denna inte därifrån. As skumt att dom är exakt likadana. Det känns nästan som att Sisters point har köpt upp massa såna här klänningar och sen bara sytt fast sitt namn på dom. Bortsett från klänningen blev det en fin vit halsduk och 3 kg apelsiner.
 
När jag kom hem käkade jag lunch och började kolla på en film men efter en stund tokdeckade jag i soffan. I natt och min tupplur här i soffan har varit mina skönaste "tubblurar" sen jag kom hit. Nu kommer jag nog inte kunna somna i natt så tja det är priset man får betala för att sova som aldrig förr.
 
Hoppas ni har haft en bra söndag
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0