12 januari

Hej
 
Hoppas ni har en bra lördag so far. Här i Spanien är det 20 grader och sol, lite skillnad från Sverige kan jag tänka mej.
Jag kom hem för typ 40 minuter sen, efter att ha jobbat lite. Eller jobbat och jobbat. Jag och chefen åkte runt till lite olika skandinaviska restauranger och lämnade lite reklam om våra skandinaviska event som vi kör på lördagar. Strax är det dags för lunch, vila lite och sen ska jag till jobbet för att jobba hela natten. Nu när jag faktiskt inte har sovit så länge idag (11.00) kanske jag är tillräckligt trött för att somna när jag kommer hem. Jag hoppas det för eventuellt ska jag till marknaden tidigt imorgon och det vore skönt att ha sovit i alla fall några timmar.
Men man ska inte hoppas på för mycket. Jag somnar aldrig före 6.00 när jag jobbar tilll 3.00.
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0