Sommarklänning!

 
Den här söta sommarklänningen från Club L kommer jag använda massor i sommar, i alla fall så länge det är fint väder. Jag älskade den från första stund när jag såg den på Nelly och tipsade om den här på bloggen för evigheter sen och jag älskar den fortfarande. Skillnaden är att nu är det inte bara en bild på Nelly. Nu är den min.  Jag ångrade mej såå hårt när jag inte beställde den, jag vet inte varför jag inte gjorde det men när den dök upp igen och dessutom på REA var jag inte riktigt lika ledsen längre. Jag köpte den för 99 kronor, tyvärr i fel storlek och sen fick jag kriga som tusan för att hitta en i rätt storlek. Det är fortfarande lite fel så nu sitter jag med 2 klänningar i fel storlek men hellre det än ingen alls.  Nu kan sommaren komma, I'm ready

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0