27 februari

Godmorgon godmorgon
 
Det var länge sen jag bloggade vid den här tiden!
Igår gick jag och la mej vid 21.30.. aah jag vet - sjukt! Jag somnade vid typ 22.00.. aah jag vet - ännu sjukare!
Sen vaknade jag igen vid 1.30 och kunde inte somna om.. aah jag vet - väldigt förutsägbart.
För ungefär en timme sen alltså vid typ 06.30 gav jag upp och bestämde mej för att lämna sängen för att göra något vettigare. Det sjukaste av alltihop är egentligen att man kan ligga i sängen och vrida på sej i 5 timmar utan att somna och ändå känns det som att man bara legat där i max en timme.
Hur som helst har jag inte lyckats åstadkomma något vettigare än men jag jobbar på det.
 
Hoppas ni får en bra dag
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0