24 februari

Hej
 
Jag har redan varit här i 3 dagar och inte har jag fått mycket gjort kan jag säga. Den störta anledningen är väl för att jag har legat nerbäddad i soffan och varit krasslig, vilket jag fortfarande är lite grann, men sen finns det väl också någon typ av lathet och en väldigt jobbig tröttheter eftersom jag vridit om dygnet lite. Jag käpar nu för att vrida om dygnet och idag gick det väl helt okej, men jag lär behöva en dag till.
Idag är det söndag och jag ska försöka göra tyiska söndagsprylar - städa, byta sängkläder, packa upp min väska och så vidare. Yaaay vad kul vi ska ha!
 
Hoppas ni får en lite roligare söndag
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0