Tisdag

Hej

Idag har jag verkligen sovit länge, men jag kan inte säga att jag har sovit ut. Jag somnade ganska sent i natt, typ 01.30 eller kanske till och med ännu lite senare. Sen vid typ 8 på morgonen började Tarzan gräva som en galning och då vaknade jag första gången, sen lyckades jag somna om sen vaknade jag av att snubben gick runt i rummet för att gå till jobbet och så började Tarzan gräva igen. Sen höll det lixom på så. Jag somnade och vaknade om vartannat. Sen vaknade jag plötsligt av att Tarzan var under sängen. Jag har typ aldrig taket på buren stängt och just idag bestämmer han sej för att testa om det går att hoppa ut. Allvarligt talat trodde jag aldrig att han skulle varken våga eller klara av det, men hädan efter kommer taket att vara stängt.  Yrvaken som tusan började jag försöka få tag i honom, tillslut gick det och sen kunde jag sova en stund till. Tarzan fick vara med i sängen, han är verkligen jättemysig att mysa med när man får till det sådär bra. Vi drog täcket över oss och så sov vi en halvtimme innan det var dags att gå upp. Nu är klockan massor, jag har massor att göra innan jobbet och jag vet faktiskt inte hur den här dagen kommer bli. Jag är fortfarande riktigt trött och känner mej rätt otaggad på det mesta.
Hoppas ni får en bra dag
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0