Tisdag

Hej

Igår hade jag en slappdag hemma hela dagen. Personalfesten på söndagen var helt okej. Jag har gått på roligare fester men det var väl kul att spendera lite tid med kollegorna. Jag gjorde i alla fall inte bort mej och tur var väl det. Jag kom hem ganska tidigt på morgonen på måndagen, sov ganska många timmar och sen firade jag hela dagen att jag inte hade åkt på någon baksmälla med film efter film efter film.
Och idag är det redan tisdag. Jag vaknade ganska sent, tråkigt nog, men ska försöka vända dagen till något roligare. Om en timme ska vi till gymmet och efter det ska jag direkt till jobbet. Roligare än så blev det inte idag.
 
Ha en fin tisdag folket
 
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0