Tisdag

Hej

Idag började min dag inte bara ganska sent, jag mår även väldigt väldigt väldigt illa. Då och då känns det som att jag ska behöva släppa allt och kuta till toaletten för att kräkas. Nasty!
Klockan är redan 12.30 och det enda jag har lyckats åstadkomma är att boka en biljett till Sverige.  Men det är inte så bara.  26:e - 2:a kommer jag vara i Sverige.  Schwéét!
 
Idag ska jag jobba kväll. Jag börjar 16.00 och planen var ju att hinna gymma innan men nu känns det jäkligt tight. Jag som verkligen vill dit! Om jag verkligen verkligen skyndar mej, asså skyndar med stora bokstäver, kanske jag hinner.
 
Hoppas ni får en sjukt bra tisdag
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0