Lussebullar!

 
Ni som har läst min blogg ett tag vet att jag är hysteriskt, nästan sjukligt, besatt av lussebullar. Vissa gånger har det faktiskt gått så långt att jag varit nära på att baka lussebullar mitt i sommaren men sen kommer tänket: stick to the tradition.
Så det har faktiskt inte hänt. Men tror ni inte jag sprang runt och skrek i lägenheten när snubben drog upp en påse med två lussebullar och 1 julmust när han kom. So shit säger jag bara. Inom loppet av 15 sekunder visste hela kollektivet att jag hade fått lussebullar.  Förra året bakade jag lussebullar i Spanien, i år får vi se hur det blir men vi har precis köpt en extra frys så jag har gott om plats för åtminstone 3 satser  Happy 2:a advent!

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0