17-dagarsdieten

Nu har jag bestämt mej för att prova 17-dagarsdieten
 
Ni som hängt med i min blogg ett tag vet att jag inte är så mycket för det där med dieter. Gör av med mer än du tar in, skippa alkohol, sov och träna regelbundet och tänk på att få in tillräckligt med vitaminer även om man minskar matintaget. Alltså.. så jävla komplicerat är det egentligen inte det där med viktnedgång. Det som gör att det blir komplicerat är dieter och alla uttalanden om hur ofta man ska äta, hur mycket man ska äta och så vidare. Så fort man börjar med en diet har man till viss del gjort allt lite mer komplicerat, så ser jag på det.
Men eftersom jag vill ha väldigt snabbt resultat nu har jag bestämt mej för att ta lite hjälp. Jag tycker egentligen att den här metoden verkar vara mer en guide till vad man ska undvika att äta och vad man ska öka för att få ett snabbt resultat så jag har bestämt mej för att använda den på just det sättet - en liten guide till vad jag ska trycka i mej den här månaden. Vi får väl se om det ger något. Jag hoppas det för jag kommer leva på typ kyckling och ägg hela månaden.  

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0