100 pass

Oj som ni undrar! Hallå hur går det med dina 100 pass??? hur långt har du kommit?? kommer du klara det inom 6 månader?? Hoho, update tack!!
 
Lugn - jag har svaren på alla era frågor

Jag har dom senaste veckorna haft en rejäl dipp i träningen. Jag har inte orkat ta mej dit, inte haft någon energi, ingen motivation, ingenting. Jag har fortfarande ingen energi och egentligen ingen ork att ta mej dit överhuvudtaget. Men grejerna från gymgrossisten gav mej i alla fall en spark i baken och lite motivation. Jag lovar att jag kämpa och jag vet att jag aldrig har slutat vara duktig, även om jag har varit oerhört besviken på mej själv. Men here we go såhär ligger jag till och jag kommer självklart att hinna med 100 pass på mindre än 6 månader.
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0