Min helg

Hej

Jag hoppas att ni har haft en trevlig helg kära läsare.  Jag har i alla fall haft fuuuuullt upp! Jag trodde att den skulle bli rätt seg men det blev den verkligen inte. Min helg började egentligen redan i torsdags så nu tänkte jag köra lite "helg i bild"
Tyvärr har jag inte bilder för hela helgen men ni får det jag har.
 
 
 
Torsdag: Jag slappade, blev sjukt uttråkad, bestämde mej för att promeflaxa till Kista, ca. 6 km. Sen ringde pappa och frågade om vi skulle käka på O'Learys. Jag kom aldrig fram till Kista men jag lyckades boka bord för 4 på O'Learys. Det blev en väldigt mysig kväll och sen avslutade jag och Pontus med ett sista glas på lokalisen innan vi gick hem och deckade.
 
Fredag: Jag vaknade och funderade på vart jag skulle göra av dagen. Det slutade med att jag och Pontus gjorde oss i ordning, packade en liten väska och stack till skansen. Jag satte igång min runkeeper strax efter att vi kom in och när vi gick därifrån var jag upp i 1.2 mil och nästan 5 timmar. Det var en supermysig dag och vi hade grymt tur med vädret. På vägen hem snackade vi om vad vi skulle hitta på under kvällen. Jag var ganska trött och kunde tänka mej att chilla hemma, men samtidigt skulle det vara kul att hitta på något. Festa lite kanske. Precis när vi satt i valet och kvalet ringde en kompis som var hemma med sin kille i sällskap av massa alkohol. Jag antar att sällskapet var alldeles för stelt så vi hoppade av tuben, byte håll och åkte dit. Vi åkte inte hem förrän klockan närmade sej 6 på morgonen.
 
Lördag: Jag trodde att jag skulle vara sjuuuukt bakis, men nepp jag klarade mej. Det är väldigt sällan måste jag säga. Jag var seg och trött men inte handlingsförlamad. Jag chillade några timmar, tog en dusch, gjorde mej i ordning och sen stack jag och Pontus iväg för en middag med andra halvan av min familj. Vi käkade på Bishop i sumpan. Jag höll mej till cola och glad var min kropp för det. 2 timmar senare åkte jag och Pontus hem igen. Det blev en lugn och mysig kväll.
 
Söndag: Jag vaknade och funderade återigen på vart man skulle göra av dagen. Shopping i Kista kanske. Sagt och så var det planerat och sen ångrade jag mej. Istället stack vi och köpte bacon plus lite snacks, lagade carbonara och chillade med snacks och film hela dagen.
 
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0