Påskdagen

Jag kom på att jag heeelt glömt bort att tala om hur vår söndag slutade här. Jag var ju så sjukt uttråkad då och det var dåligt väder och allt så det slutade med att vi tillslut bestämde oss för att gå iväg till en av lokalpubarna för att äta middag och ta något glas vin. Sagt och gjort och det blev supertrevligt.  Dom hade dessutom en söndagsmeny där det ingick en förrätt, varmrätt, en efterrätt och en halv liter vin för 9,95 euro. Sjukt billigt! Det slutade med att vi båda körde på det.
När vi skulle gå hem passade vi dessutom på att köpa med oss lite vin hem.
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0