29 april

Hej
 
Ny vecka, nya tag. Efer flera dagar av ösregn har solen äntligen kommit tillbaka så idag har jag och Pontus slappat vid poolen.  Det var jättekallt i vattnet men jag tog mej i ändå.  Vi stack först iväg i förmiddags och köpte varsin baguette som vi fyllde med goda saker när vi kom hem. Sen tog vi med oss dom och gick till poolen.
För ett tag sen kom vi hem och alldeles strax ska jag hoppa i träningskläderna och sticka till gymmet.  Det blir en timme på motionsstidan och en timme fitball.
När jag kommer hem har Pontus förhoppningsvis fixat någon nyttig mat som vi kan käka medan vi myser ner oss i soffan framför biggest loser.  Jepp min vecka börjar bra.
 
Hoppas eran vecka började lika bra
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0