Weekend

Innan jag hamnade där jag sitter nu var det fredag och jag var ute med Nina. Egentligen skulle jag hängt med lite folk och bowlat men istället hamnade jag på söder med henne. Det var hundra år sen man träffade henne så det var faktiskt jäkligt kul att se henne igen.  Vi var på ett ställe där jag har raggat upp bartendern tidigare.. jaa jättepinsamt men sån är jag tydligen.
Problemet var att jag först hade glömt bort att det var han, men han kände igen mej gott och väl. Denna kväll hade jag i alla fall kommit underfund med att det var han så jag bestämde mej för att på vinst och förlust fråga honom om han vill ses någon dag och det ville han.. då. Sen har det väl gått mer eller mindre åt helvete. Men ärligt talat bryr jag mej inte jättemycket. Det är inte precis så att jag sitter här helt obsessed och gråter floder för att han inte svarade på mitt sms. Ärligt talat verkar han lite skum men det är väl just det som är anledningen till att jag ville träffa honom. Och sen finns det väl en hel del men nog om det.
 
Jag och Nina hade i alla fall en jättetrevlig kväll och som tur var fick jag en hel del sömn också.  På lördagen fyllde brorsan 18 så vi började klockan 14 med några glas på stan och sen tog vi oss vidare till Ballbreaker och spelade bowling och sen biljard. Efter det blev det middag och sen hängde jag med ut för att fira Melissas 20.e födelsedag.
Bowlingen gick åt helvete, men på biljarden regerade jag lite grann i alla fall. Tur att jag har övat lite på sista tiden.  Jag ska försöka släpa med Pop till ytterligare en vinst innan jag flyttar till Spanien. Alltså - vinsten till mej. Han får stå för den stora förlusten. Men han kan ju alltid skylla på att han var distraherad.

På söndagen gick jag upp tidiigt för att packa och flytta till brorsan. Fullt upp och sen dog jag i soffan. Efter några timmars vila i min ensamhet, kom Pop över och kollade på film och käkade lite middag. Det var min weekend och även om det inte blev mycket sömn, är jag väldigt nöjd med allt jag gjorde.  *Host* sen finns det såklart saker jag kanske inte riktigt borde ha gjort.. men så är det ju alltid med mej.

 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0