Måndag kväll @ Linnea

 
Igår kväll blev jag plötsligt jättefrustrerad och irriterad. Som tur var kom Linnea till undsättning och några timmar senare satt vi på Kungsholmen och tog några öl och snackade. Allt kändes mycket bättre när jag hade fått snacka av mej lite. Jag tror att det är mycket som kommer upp nu i samband med resan och allt. Plötsligt blir man verkligen varse om att man inte har obegränsat med tid. Man tror ju gärna det. Hej, jag är ung, ska leva många år till, kan gör det där sen.
Nu har jag verkligen fått smaka på att "sen" inte existerar. Hade jag inte skjutit upp allt som ska göras, hade jag kanske haft en chans att hinna med allt. Nu kommer jag åka härifrån och veta att det fanns en himla massa jag aldrig hann med för att jag var lat och förlitade mej på ordet "sen".
 
Hur som helst hade vi jättetrevligt. Men jag hade min spikebra på mej och det blev jag väldigt snabbt påmind om. Jag har aldrig känt mej så utittad som igår kväll. Vart jag än kollade satt det dudes och stirrade på mej. Det var ärligt talat hemskt och jätteobekvämt.
 
När vi skulle hem upptäckte jag att jag inte kunde komma hem för att inga tunnelbanor gick. Alltså, dom gick men det var tydligen vidriga föseningar.. eller något. På tavorna stod det att min tub skulle komma 22 minuter senare (egentligen skulle den kommit 4 minuter senare), 10 minuter senare stod det fortfarande 22 minuter.
Lite senare kom jag på att det kunde ju varit så att tunnelbanorna gick som dom skulle men att tavlorna bara hade fastnad. Då var det lite för sent.  Jag fick i alla fall åka hem till Pop och sova. Det blev inte många timmars sömn, eftersom han börjar jobba så himla tidigt, därav min hemska dag.
 
 
En gammal bild på mej och Linnea

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0