Kikar in

Hej
Kikar egentligen in enbart för att säga just "hej". Jag har egentligen inte mycket annat att komma med. Anledning? Tja, jag kommer knappt ihåg vad jag har pysslat med på sista tiden ens. Det jag vet är att Pop fyllde år igår så vi firade honom lite på kvällen och det där lite resulterade i att vi snubblade hem till mej klockan 6 på morgonen. Morsan beskrev mej som svinpackad, men vad vet jag   
 
Utöver det har jag väl chillat ganska mycket. Jag har blivit besatt av mitt tv-spel så när jag inte har varit ute och flängt omkring, har jag suttit hemma med mitt älskade playstation 1. Snacka om kvalitetsgrejer.  
 
Vad mer ska man säga? Även om mitt liv verkar ganska dött måste jag säga att det har varit full rulle på sista tiden. Varannan dag har varit fullständigt galen.
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0