Punkt 4

Nu har ytterligare en timme gått, tiden går verkligen fort nu! Men jag har fått mycket gjort i alla fall.  Jag kom precis ut ur duschen och snart är det dags att börja göra mej i ordning.
 
Det känns skönt att komma ut ur duschen till ett färscht hem.  Jag brukar aldrig uppskatta att det är städat och fint, tvärt om trivs jag när det är stökigt - rent, men stökigt, en nästan omöjlig kombo.
 
Antingen har jag förändrats väldigt mycket sen jag flyttade hit eller så börjar jag bli vuxen.
 
Hahah njaaaaae not so much va?!
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: junkyard cars

Hi, I do believe this is a great website. I stumbledupon it ;) I may revisit once again since
I bookmarked it. Money and freedom is the greatest way
to change, may you be rich and continue to guide others.

Postat av: women today

Have you ever considered creating an ebook or guest authoring on other blogs?
I have a blog centered on the same subjects you discuss and would love to have
you share some stories/information. I know my readers would value your work.

If you are even remotely interested, feel free to send me an e-mail.

Postat av: body weight traing

There is noticeably a bundle to know about this.
I think you made some nice points in features also.

2020-08-25 @ 14:03:04
URL: http://b3.zcubes.com/v.aspx?mid=4731017

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0