Pumpa pumpa pumpa

Nu ska jag gå och laga min efterlängtade carbonara.  Sen ska jag försöka hinna med kvällens schema. Det blir väl förmodligen att ligga och snacka en del med pojkvännen också, men ska verkligen försöka ta mej ut och springa lite. Jag vill ju gärna losa lite vikt men nu har det nästan blivit en tävling om vem som kommer se störst skillnad när vi ses igen.  Pontus har pumpat sina armar ordentligt, medan jag har försökt att köra en total 
 makeover. Vi får väl se vem som vinner denna lilla tävling haha.   Det är bara 7 dagar kvar nu så pumpa pumpa.  För några dagar sen bestämde jag mej för att det inte skulle tas ett enda glas vin förrän han kommer ner. Fredag blir min fettisdag med tacos, chirre, läks och allt jag kan tänkas muta mej själv med för att stanna hemma. Sen gör jag av med allt under lördag och söndag och ja.. det blir skitbra helt enkelt.  7 dagar, tror ni det hinner bli någon skillnad på en vecka?
 
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Katja

Kan nog bli lite skillnad men det gäller att hålla det långsiktigt :) Hoppas du lyckas nå dina mål!

2012-10-17 @ 22:36:21
URL: http://katjasplace.blogg.se
Postat av: F

läste "att komma över en kille på 14 dagar" asso den är hur bra som helst!!! din blogg verkar hur grymt bra som helst!!! :D

2012-10-18 @ 11:18:38
URL: http://nothingforyou.blogspot.com
Postat av: Sebastian Söderberg

Fin blogg du har där :)

Kolla gärna in min !

2012-10-18 @ 12:17:06
URL: http://sebastiansoderberg.blogg.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0