Paket från USA

Nu tänkte jag visa upp det första paketet som Pontus släpade med sej ner hit till Spanien . Jag blev sjukt glad att det faktiskt hann komma, speciellt eftersom leveranstiden är på 2 - 4 veckor. Men det tog bara 12 dagar.
 Jag blev också sjukt nöjd med allting men vad vet jag egentligen.. jag provade allt mitt i natten när jag var full.
 
 
 
 
 
 
♣ Svartvit topp - Gojane - $14
♣ Jeansbustier - Gojane - $26.50
♣ Skinnbustier - Gojane - $18.40
♣ Kjol - Gojane - $19.95
♣ Väst - Gojane - $35.10
♣ Sneakers - Gojane - $44.90
♣ Boots - Gojane - $41.80
 
 
Sen blev det såklart tull på det, eftersom jag beställde från USA. Nämner bara det så ni som också funderat på att beställa därifrån inte glömmer det.
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Nora

sv: Inte heller ute för att starta en bloggfight, skrev bara så som det var. Spammar runt var nog inte bland det bästa ordvalet heller med tanke på att det är ganska långt ifrån att vara artig och spamma.

Ja, sätter punkt här jag med.

2012-10-29 @ 22:54:31
URL: http://noraosterberg.blogg.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0