Min rygg so far

Nu har jag tränat, kollat lite på tv och ätit ett ägg.  Jag äter alltid ett ägg efter att jag har tränat här. Det är det ända ordentliga proteinet jag har och dessutom är det bra för då slipper jag bli hungrig mitt i natten.
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag försöka sova tidigt. Jag har ju klagat på att jag är trött två dagar i rad nu så det är väl dags att göra något åt det.
 
Här har ni min rygg efter 17 dagar här. Jag har såklart inte tränat rygg varje dag, utan började väl efter att ha varit här i några dagar och sen växlar jag ju muskelgrupper varje dag. Ibland har jag ju slarvat lite också, så jag får börja ge järnet nu om jag vill ha några ordentliga ryggmuskler.  Men det börjar komma lite i alla fall. Shortsen jag har på mej var förresten för små i somras.
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0