Jobbig katt

Igår när jag satt och gjorde min läxa kom en jättejobbig katt. Den var väldigt söt visserligen, men riktigt jobbig. Den vägrade lämna mej i fred. Först kom den krypande och skulle klättra på mej när jag pluggade, sen sprang den in i huset hela tiden, sen försökte den ta mat från mej, sen var den med när jag åt middag. Den lixom låg på bordet bredvid min tallrik och försökte då och tå roffa åt sej mat och sist men inte minst satt den ute och jamade utanför min ytterdörr efter att jag hade låst för kvällen. Jättesöt men alltså, jag tar det jävligt lugnt med djur som inte har ägare. Man vet aldrig vad dom släpar in i huset.
 
 
           

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0