Huskur

Något man verkligen behöver när man lever i solen varje dag är en bra hårinpackning!
 
Men det har inte jag.  Mitt hår har blivit svintorrt och jätteslitet sen jag kom hit.   Jag hatar det så nu har jag slängt i olivolja i håret och hoppas att det ska göra något bra i alla fall. Min erfarenhet av huskurer är dock att dom inte fungerar något bra  men det lär ju inte bli sämre i alla fall.
 
 
Sorry för den sjuuukt fula bilden men jag orkade verkligen inte bry mej just nu. Jag har tränat i 1½ timme och är allmänt slut. Att ta en snygg bild på mej med en handduk på huvudet kändes inte riktigt primärt.
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0