Ändrar rutinerna

Hej
 
Sorry att uppdateringen stått still lite, men jag har pysslat me Skype så mycket att bloggen hamnat åt sidan. Jag ska försöka komma igen lite nu. Tanken var egentligen att jag skulle varit ute och sprunigt nu, men jag tycker att det börjar bli lite försent. Jag har gjort ett träningsschema för veckan så min "styrketräning" ska jag i alla fall göra sen. Motion får jag en hel del av ändå, eftersom jag cyklar varje dag. Men jag har funderat lite och jag ska verkligen försöka göra om mina rutiner lite. Om jag kämpar ordentligt borde jag kunna komma upp tidigare på morgonen och då kan jag gå ut och springa innan frullen och sen käka frulle och sen sticka till kursen. Puh, tanken på när jag måste gå upp då får mej nästan att ångra mej.  Det är jobbigt redan som det är. Men om jag verkligen kämpar lite för det borde jag kunna komma upp vid 9.00, jag menar normala människor går väl upp vid 6 (?!). Det blir dock värre på tisdag och torsdagar för nu har dom ändrat så jag och en tjej ska slippa ha våran kurs tillsammans med tyskarna så nu får vi börja 9.30 istället för 11.00 och tro mej, det svider!  Dom dagarna får jag nöja mej med cykling bara och om jag absolut ska tvinga mej till en löprunda får det bli på kvällen. Gud, stackars mina ben.  
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0