9 oktober

Idag har jag haft en rätt kass dag. Till att börja med var det något som skulle firas idag så jag var ledig från spanskan. Det var ju till viss del rätt bra, eftersom jag somnade 4 i morse, men tyvärr sov jag alldeles för länge så jag kommer få en trevlig repris på det hela i natt.
 
När jag väl kom upp gick jag upp på taket för att göra ett nytt försök att bli av med min vita streck. Tro mej, det var fruktansvärt varmt så jag klarade bara av det en halvtimme sen gick jag och käkade och gjorde min läxa. Efter det tog jag nya tag på taket och pluggade lite mer. En halvtimme senare gav jag upp igen och gick för att titta på film. Lat som jag är.
Jag borde egentligen både städa och packa upp min väska, men nej det skjuter jag upp hela tiden. En liten del av väskan har blivit uppackad i form av .. tja jag har använt det och slängt det på golvet i sovrummet.
 
Senare på eftermiddagen blev jag på extremt dåligt humör och det har jag varit fram tills för någon timme sen. Jag har varit jätte sur, irriterad och frustrerad och jag har funderat massor över om jag verkligen gör så jävla bra saker just nu. Det är en hel del som snurrar i skallen och ibland blir det bara för mycket. Jag tänkte gå ut och springa men jag struntade tydlien i det.  Det kan faktiskt vara en bra idé för jag har satt igång så hårt här att min kropp inte riktigt hänger med har jag märkt. Jag har jätteont i ena armen och jag tror att det kan vara en överansträngning men who knows.
 
Det var i alla fall dagen som sådan och äntligen är den över!
 
Imorgon är det en vanlig dag igen. Spanska och kanske kanske kanske lyckas jag packa upp väskan sen
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0