7 oktober

 Hej
 
Så var det söndag och jag har varit i Spanien min första vecka. Klockan är redan 15.00 och jag har än så länge bara legat och latat mej.
Igår natt låg jag och snackade med Pontus på skype och sen somnade jag mitt i allt. När jag vaknade i morse stod datorn och skype fortfarande igång och det första jag såg var en väldigt sömnig Pontus som låg och sov. Nästan som att ligga i samma säng. Enligt Skype hade vårat samtal hållt på i 11 timmar då.  Tur att det är gratis. Den räkningen hade jag inte velat ha.
 
Snart tänkte jag sätta igång och göra lite nytta. Jag måste städa, diska, packa upp min väska (det känns som att det är dags för det nu när jag har bott här i en vecka) och ikväll ska jag ut och springa och sen blir det lite styrketräning här hemma.
Det är för varmt för att springa nu så jag måste vänta till solen har gått ner.
 
Allt här är stängt på söndagar så jag tänkte att det kan var utmärkt att införa söndagssysslor på riktigt.
 
Jag hoppas att ni får en bra söndag
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0