3 oktober

Hej
 
Nu är jag tillbaka igen
 
Jag är glad som tusan, trivs som tusan och allt känns allmänt underbart. Jag sitter på en mysig uteservering med ett glas vin i högsta hugg.
 
Just nu och sen ett bra tag tillbaka sitter jag inne på skype så att blogga går med snigelfart. Men idag har jag i alla fall inte gjort så mycket. Först var jag på min spanskakurs och efter det cyklade jag ner till stranden och låg och solade ett tag. Sen cyklade jag hem, chillade lite, käkade mat som jag fullständigt förstörtde .. så ärligt talat käakde jag inte det. Jag käkade en bit av en kitkat istället.  Sen gjorde jag mej i ordning lite och stack iväg till uteserveringen jag sitter på nu.  
 
Här är lite bilder från dagen
 
 
På första bilderna är min frulle  Bara 0.8% fett i youghurten  Schwéét! Sen cyklar jag 20 minuter på det. Det är tungt för energin är inte på topp men man får snygga ben.
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0