22 oktober

Hej
 
Idag är det äntligen bra väder igen. För att tala klarspråk; det är helsike varmt idag.
Det har varit dåligt väder hela helgen, men på ett sätt är det väl bra.. men lite ironsikt. Sen jag kom har det varit mer eller mindre kasst väder nästan varje helg men så fort det blir måndag skiner solen igen.
Glad för det är jag eftersom jag cyklar till kursen varje dag. På helgen kan jag i alla fall välja att sitta inne.
 
Idag höll jag på att få frispel på kursen. Ingenting gick som jag ville och jag fattar ingenting. Just nu känns allt rätt hopplöst men två timmar på taket när jag kom hem, fick mej på bättre humör. Jag hoppas att jag äntligen har fått lite färg i alla fall.. men hoppas inte för mycket för det är waste of time
 
Hoppas ni har haft en bra måndag
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0