14 oktober

Hej
 
Så var det söndag igen och jag har nu varit här i 2 veckor!  Än så länge längtar jag inte hem ett dugg till kalla Sverige.  
 
Idag har jag bara legat hemma och tagit det lugnt. På söndagar finns det inte mycket annat att göra och efter alla glas jag druckit denna helg, var jag rätt seg och ville bara ligga i sängen. Men nu senare på kvällen kom jag igång och gick ut och sprang i 30 minuter och sen körde jag 1 timme styrketräning här hemma. Rätt bra jobbat tycker jag.  
Jag slarvade både fredag och lördag så det känns bra att ha tagit igen det.  
 
Nu är det dags att dammsuga lite här, sen ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag tillbaka till min älskade säng igen.
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0