13 oktober

Hej
 
Sorry att jag inte har bloggat idag, men jag har legat och slappat i sängen hela dagen småbakis och trött. Igår åkte jag på en liten förkylning och den höll kvar ett bra tag men nu är den äntligen borta.  Just nu sitter jag på sportbaren där jag lämnade mitt CV förra veckan.  Bartendern som jobbar ikväll (inte samma som jag lämnade CV:t till) kände faktiskt igen mej.
Jag hann bara fråga om dom fortfarande söker folk och att jag lämnade mitt CV här förra veckan innan hon avbröt och sa: Jusste aa men det är ju du, du som snackar svenska, norska engelska....
 
Vi pratade en stund och sen sa hon att mitt CV är väldigt bra, tror jag det jag har ju jobbat på en himla massa ställen. Hur som helst ska jag ta mej tillbaka hit nästa vecka och catcha chefen och i princip tvinga honom att ge mej ett jobb.  Det är min plan. Vattentät!!
 
Min dag i övrigt har, som sagt, varit ganska seg. Jag har klämt 2 filmer och chillat maxat. Men nu är jag igång igen.
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0