Snabb update

Hej
 
Jag vill börja med att säga att dom dagarna då Nina är här kommer uppdateringen att vara ganska dålig. Jag antar att ni förstår det.
Hittills har vi i alla fall haft en galen partykväll, en bakisdag framför tv:n och idag ska vi ge oss ut på en liten shoppingrunda.
 
Jag ska försöka hålla i mina slantar, eftersom jag redan bränt tillräckligt på det planet men något litet kanske jag köper. Hur som helst är det ju kul att komma ut lite, speciellt nu när det är så fint väder.
 
Hoppas ni får en bra dag.
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: jennifer

jag är ny på din blogg och undrar om du kan berätta lite om dig själv och hur det kommer sig att du bor i spanien och om du bor där själv eller med familj osv osv?

jag har spånat igenom ganska mkt och fick då uppfattningen om att du bodde själv i spanien men nu såg jag att du skrivit om din mamma också:)
Ha en bra dag, och supersöt kattunge!

2012-11-15 @ 14:57:13
URL: http://nattstad.se/nordgreen
Postat av: Ida

Jag kikar in här varje dag & undrar varför du har "tommy & tobias" intatuerat... och nu ska jag våga fråga?
:)

2012-11-15 @ 18:22:15
URL: http://vintersaga.blogg.se
Postat av: ViktoriaCaroline♡

Nu är vinnarna i Veckans blogg publicerade på bloggen. Kika in och kolla om du vann, om inte så får du självklart anmäla dig igen. Hur många gånger du vill.

Lycka till vännen och hoppas du får en fantastisk dag! KRAM

2012-11-18 @ 11:20:05
URL: http://ViktoriaCaroline.myshowroom.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0