Sallad

För er som frågade litegrann. Här är min supergoda sallad som jag gjorde i.. hmm.. torsdags (?)
 
Jag gjorde till och med egna krutonger.  Tyvärr är det ändå inte det nyttigaste man kan äta.. såklart. Men det är lyckligtvis inte det värsta heller.  Det är i alla fall en ceasarsallad och dom vanliga ingredienserna är i - kyckling, sallad, tomat, dressing. Sen gjorde jag ju som sagt mina egna krutonger och jag vet inte riktigt hur det är med om bacon brukar vara i men det har i alla fall jag.
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0