Makeupfriend

Något som blivit väligt populärt nu är spegeln som kallas "Makeupfriend". I ett mörkt land som Sverige är det sannerligen en friend!
Jag själv har i många år planerat att skaffa en spegel med lampor, men då och då har jag funderat på om det verkligen ger det ljuset man vill ha. Någonstans känner jag att det kanske blir lite väl ljust med alla dessa lampor, eller så är det ett helt annat ljus än det man ska vandra iväg till sen.
 
Istället för att köpa en spegel med lampor har jag använt mej av 2 - 3 rum när jag sminkar mej. Det har varit olika ljus och olika speglar i varje rum så på något sätt har jag väl i alla fall kunnat lyckas. Men det känns inte heller helt kul.  
Sen tycker jag väl i och för sej att det låter as löjligt hela grejen - ÅÅH jag bara måste ha en spegel med inbyggda lampor. Varför inte bara ha en lampa vid spegeln?? Hmm... ajja brudar är dom som är och jag inte låta bli att följa efter lite nyfiket på avstånd.
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0