Gym med spa

Idag har det blivit dåligt med bloggande. Jag och mamma har haft fullt upp med att åka runt i stan och titta runt och så har vi varit på det där gymmet som ligger här i närheten. Jag ska helt klart försöka börja gymma där. Gym, klasser och spa för 51 euro i månaden, inte dåligt.  Här är schemat som dom har just nu. Jag har ingen aning om varför dom har slagit ut det på två och lämnat massa toma ytor, men det kanske beror på att spinning är det populäraste.. Inte tusan vet jag men när det inte är något annat är det spinning.  Sjukt mycket bra grejer!!
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0