Fredag

Nu är jag hemma igen. Det blev en rätt lagom lång kväll tycker jag. Vi käkade kött på en restaurang och jag var duktig nog att hålla mej borta från vinet.  Det blev en cola istället.
 
Nu sitter jag i soffan igen och funderar på vad jag ska hitta på. En del av mej vill helt klart ut och springa, men en annan del funderar på hur bra det är att träna vid den här tiden. Ibland hör man ju att man inte ska träna efter en viss tid och ibland hör man att det inte har någon som helst betydelse vad klockan är.
Jag skulle vilja gå ut och springa en vända till Torrevieja och tillbaka och sen dra fram mina älskade små hantlar. Jag har ju slarvat även denna vecka så det är väl helt klart dags.
 
I morse cyklade jag till kursen för första gången på hela veckan och det kändes faktiskt i benen. Jag vet inte om det beror mest på dom tighta byxorna eller om jag tappat cykelbenen redan.
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0