Dags att kriga

nu ska jag slänga på mej träningskläder och gå ut och springa. Det blir en runda ner till Torrevieja och tillbaka så det lär ta minst 30 minuter. Direkt när jag kommer hem ska jag ta ut cykeln och sticka iväg och handla lite och ta en tur för att verkligen göra slut på benmusklerna.
Det kommer bli sjukt plågsamt för jag börjar bli riktigt hungrig och har inte fått i mej ett enda gram kolhydrater sen någon gång igår..
 
Det är priset man får betala om man vill ha tacos till middag.
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Lotta

Sv: Jaa det kan jag verkligen tänka mig :) och visst är det så! Inget slår ju myskläder asså :D om det inte såg så fult ut hade jag nog haft på mig det varje dag ;) Haha!

Vad ska du hitta på för skoj ikväll då?? =) Kram

2012-11-02 @ 17:26:40
URL: http://olesenstjej.blogg.se
Postat av: josefine

Den första bilden är såå sann!

sv: jaha! Jag fick en bra sak iaf och du en bra sak hehe värmen t dig o filmen t mig ;)

kram!

2012-11-02 @ 18:54:24
URL: http://joseefiiinee.blogg.se
Postat av: Katja - Säljer Mary Kay produkter

Sv: Jaha härligt med tre månader kvar :) Men i inlägget skrev du "Men jag ser fram emot att spendera ytterligare en månad här i värmen." men du kanske skrev fel då? :)

2012-11-03 @ 16:40:48
URL: http://katjasplace.blogg.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0